Το Επιμελητήριο Λασιθίου εξετάζει το ενδιαφέρον των μελών του για την επιχορήγηση της συμμετοχής τους στις κάτωθι εκθέσεις εσωτερικού και εξωτερικού.
Το Επιμελητήριο για την συμμετοχή των μελών του σε περίπτερα στις παραπάνω εκθέσεις καθώς και προνομιακές τιμές κόστους ενοικίασης και κατασκευής stand. βρίσκεται σε επικοινωνία με διοργανώτριες εταιρίες.
Καλούνται τα μέλη να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους μέσω email στο : info@epimlas.gr
α) FOOD & DRINKS by Detrop 31/10 – 2/11/2025
Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης -Μόνο για επαγγελματίες
Η FOOD & DRINKS by Detrop είναι η νέα Διεθνής Έκθεση Τροφίμων & Ποτών, που θα πραγματοποιηθεί στο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης από 31 Οκτωβρίου έως 2 Νοεμβρίου 2025 και έρχεται με έναν μοναδικό σχεδιασμό, ο οποίος περιλαμβάνει επίκαιρες θεματικές εκθεσιακές ενότητες, αλλά και μια νέα φιλοσοφία, προσαρμοσμένη στις σύγχρονες απαιτήσεις του lifestyle της γαστρονομίας με στόχο να αναδείξει την πλούσια μεσογειακή διατροφή και τις πλέον σύγχρονες μεθόδους παραγωγής προϊόντων που επικρατούν στον κλάδο.
GASTRONOMY EXPERIENCE
Στο πλαίσιο της Food & Drinks by Detrop 2025, θα πραγματοποιηθεί ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον project, το “Gastronomy EXPerience – Taste the stories”, με στόχο να συνδέσει διακεκριμένους παραγωγούς και μεταποιητές εκλεκτών αγροτικών προϊόντων της ελληνικής γης με κορυφαία εστιατόρια και bar της Θεσσαλονίκης. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο συνημμένο αρχείο.
HOSTED BUYERS
Η FOOD & DRINKS θα εστιάσει στην ενίσχυση των επαγγελματικών δεσμών μεταξύ των διεθνών αγορών δίνοντας προτεραιότητα στην προσέλκυση νέων σημαντικών εμπορικών επισκεπτών και Hosted Buyers. Η HELEXPO σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών (ΣΒΕ) – μέλος του Enterprise Europe Network – θα διοργανώσουν εκδήλωση B2B σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο της FOOD & DRINKS, μέσα από την ειδική πλατφόρμα προγραμματισμού επιχειρηματικών συναντήσεων.
Για περισσότερες πληροφορίες ξεφυλλίστε το Exhitbitors’ Kit
Για τα μέλη του Επιμελητηρίου Λασιθίου παρέχεται έκπτωση 20% επί των αρχικών τιμών (ίχνος εδάφους) και δωρεάν ένταξη τους στις παράλληλες εκδηλώσεις γευσιγνωσίας καθώς και συμμετοχή στις Β2Β συναντήσεις ανεξαρτήτως τ.μ
Παραθέτονται δύο παραδείγματα κόστους για stand 12τμ:
- 12τμ με κατασκευή τύπου 3: 105€/τμ – 20% = 84/τμ +65€/τμ (Δομή Τύπου 3) = 149€/τμ x 12τμ=1.788€+100€ (δικαίωμα εγγραφής) =1.888€+ΦΠΑ (από 2.104€ που είναι το κόστος απευθείας συμμετοχής)
- 12τμ με κατασκευή τύπου 4: 105€/τμ – 20% = 84/τμ +45€/τμ (Δομή Τύπου 3) = 129€/τμ x 12τμ=1.548€+100€ (δικαίωμα εγγραφής) =1.648€+ΦΠΑ (από 1.900€ που είναι το κόστος απευθείας συμμετοχής)
Επίσημο site της έκθεσης https://www.foodanddrinks-expo.gr
β) Summer Fancy New York 29/6-1/7/2025
Η Διεθνής Έκθεση SUMMER FANCY FOOD SHOW, είναι μια ετήσια επαγγελματική έκθεση που διοργανώνεται στη NEA YOΡΚΗ, στον Εκθεσιακό χώρο JACOB JAVITS Convention Centre.
Η έκθεση διοργανώνεται από τον σύνδεσμο «SPECIALTY FOOD ASSOCIATION», στον οποίο συμμετέχουν πάνω από 3.300 μέλη. Θεωρείται η μεγαλύτερη εκθεσιακή εκδήλωση Τροφίμων και Ποτών της Βορείου Αμερικής και αποτελεί ένα επιχειρηματικό γεγονός που προσελκύει τους σημαντικότερους εκπροσώπους από το χώρο της λιανικής, της τροφοδοσίας, της χονδρικής, της διανομής, της μαζικής εστίασης και της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, καθώς και του Τύπου.
Το σημαντικότερο εκθεσιακό γεγονός στον κλάδο των τροφίμων – ποτών της Β. Αμερικής. Η διοργάνωση προσελκύει μεγάλο αριθμό επισκεπτών, στους οποίους περιλαμβάνονται διανομείς, λιανέμποροι, χονδρέμποροι, εκπρόσωποι μαζικής εστίασης και της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, καθώς και του τύπου. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πάνω από 2.600 εκθέτες από 63 χώρες, θα έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν πάνω από 200.000 προϊόντα, παρουσιάζοντας τη σύγχρονη τάση στον χώρο των τροφίμων και ποτών στους επισκέπτες της έκθεσης.
29.000 επισκέπτες από όλο τον κόσμο εγγράφηκαν στη Summer Fancy Food Show 2024,
συμπεριλαμβανομένων:Παραγωγών, Εμπόρων λιανικής, αγοραστών και διανομέων, Συντακτών, ρεπόρτερ,Επενδυτών.
Η διοργανώτρια εταιρεία εφαρμόζει μια αυστηρή διαδικασία πιστοποίησης για να διασφαλίσει ότι όλοι οι συμμετέχοντες επισκέπτες στην Fancy Food Show είναι διαπιστευμένοι του κλάδου τροφίμων- ποτών ώστε να διασφαλίσουν ότι όλοι είναι μια πιθανή επιχειρηματική σύνδεση. Με το ενδιαφέρον για τρόφιμα και ποτά να είναι ακόμα έντονο σε όλα τα εμπορικά κανάλια, τα Fancy Food Shows παρουσιάζουν αυξήσεις από έτος σε έτος σε όλες τις βασικές κατηγορίες αγοραστών, συμπεριλαμβανομένων: +21%λιανοπωλητές, +20% στις υπηρεσίες εστίασης και +12 % στους διανομείς.
Η οικονομική προσφορά περιλαμβάνει τα παρακάτω:
1. Ενοίκιο προνομιακού χώρου στο Level 3, όπου θα βρίσκεται το σύνολο της Ελληνικής συμμετοχής
2. Αναβαθμισμένη, καλαίσθητη, λειτουργική, κατασκευή περιπτέρου
3. Πλήρη εξοπλισμό περιπτέρου με 1 infocounter, 1 τραπέζι και 2 καρέκλες, 1 βιτρίνα και φωτισμό ανά εκθέτη
4. Εκτύπωση και τοποθέτηση λογοτύπων και γραφικών σε 1 infocounter και 1 σημείο στην τοιχοποιία για κάθε εκθέτη
5. Εκθεσιακή ταυτότητα “TRULY GREECE”, που αναδεικνύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη
μοναδικότητα και την ποιοτική υπεροχή των Ελληνικών προϊόντων
6. Λειτουργικές δαπάνες περιπτέρου (βασική παροχή ρεύματος, κατανάλωση ρεύματος, καθαρισμός, κλπ.). Δεν συμπεριλαμβάνεται 24ώρο ρεύμα, παροχή και κατανάλωση ρεύματος επαγγελματικού εξοπλισμού εφόσον προκύψει
7. Καταχώρηση στον επίσημο κατάλογο της έκθεσης για τους εκθέτες
8. Υποστήριξη για την εύρυθμη λειτουργία της συμμετοχής αλλά και την κάλυψη αναγκών κατά την προετοιμασία αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης
9. Πρόσκληση αγοραστών του κλάδου για επίσκεψη στο χώρο συμμετοχής της διοργανώτριας εταιρίας
10. Παροχή στοιχείων για την αγορά του κλάδου
11. Παροχή γραφικής ύλης για τις συναντήσεις των συμμετεχουσών εταιρειών (στυλό, μπλοκάκια
σημειώσεων, συρραπτικά, μολύβια)
12. Εξασφάλιση πρόσθετων (προαιρετικών) παροχών με επιβάρυνση του εκθέτη (t.v., επιπρόσθετα γραφικά κ.λπ.)
13. Κάρτες εισόδου για τους συμμετέχοντες
Για όλα τα παραπάνω, η οικονομική πρόταση διαμορφώνεται ως εξής:
Θέση ανά εκθέτη με ελάχιστη επιφάνεια 6,5τμ Χ 1680€ = 10.920€ + 895€ reg. Fee = 11.815€ – 1.865€ έκπτωση = 9.950€ + ΦΠΑ 24%.
Υπάρχει η δυνατότητα μεγαλύτερης επιφάνειας ανά εκθέτη ανάλογα με τη διαθεσιμότητα χώρου.
Επίσημο site της έκθεσης https://www.specialtyfood.com/fancy-food-shows/summer/
γ) Anuga Κολωνία 4-8/10/2025
Η μεγαλύτερη Διεθνής έκθεση στην βιομηχανία των Τροφίμων και Ποτών, η Anuga επιστρέφει στις 04 με 08 Οκτώβρη 2025, στην Κολωνία της Γερμανίας.
Η Anuga διεξάγεται κάθε 2 χρόνια στο εκθεσιακό κέντρο Koelnmesse της Κολωνίας και είναι μια κορυφαία παγκόσμια εμπορική έκθεση για τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών παρέχοντας όχι μόνο μια πλατφόρμα για δικτύωση, αλλά προσφέρει επίσης βαθιές γνώσεις για τις πρωτοποριακές εξελίξεις του κλάδου.
Συγκεντρώνει περίπου 140.000 επισκέπτες, γεγονός που την καθιστά μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων στον κόσμο.
Το 2023 η έκθεση φιλοξένησε περίπου 8000 εκθέτες εκ των οποίων το 93% ήταν διεθνείς ενώ το υπόλοιπο 7% ήταν Γερμανικές εταιρείες. Η Ελλάδα παραμένει στην πρώτη 5άδα εθνικών συμμετοχών. Οι επισκέπτες άγγιξαν τον αριθμό των 140.000 εκ των οποίων το 80% ήταν από αγορές εκτός Γερμανίας όπως Ολλανδία, Ιταλία, Ην. Βασίλειο, Τουρκία, Ισπανία, Γαλλία, Πολωνία, Κίνα, Βέλγιο, Η.Π.Α.
Η οικονομική πρόταση περιλαμβάνει τα παρακάτω:
1. Ενοικίαση χώρου στο Hall 11.2 FINE FOOD
2. Ξύλινη, πολυτελή κατασκευή με πλήρη εξοπλισμό και γραφικά περιπτέρου, βάσει σχεδιασμού και προδιαγραφών της διοργανώτριας εταιρίας
3. Οι συνήθεις λειτουργικές ανάγκες περιπτέρου, όπως ρεύμα και καθαρισμός πριν και κατά τη
διάρκεια της έκθεσης.
4. Η βασική καταχώρηση στον επίσημο κατάλογο της έκθεσης για κάθε εκθέτη.
5. Η μεταφορά ξηρού φορτίου εκθεμάτων του εκθέτη και η παράδοση των εκθεμάτων στο περίπτερο του εκθέτη βάσει προδιαγραφών της διοργανώτριας εταιρίας (Δεν περιλαμβάνεται η επιστροφή εκθεμάτων – προϊόντων στην Ελλάδα).
6. Υποστήριξη από στελέχη της διοργανώτριας εταιρίας για την εύρυθμη λειτουργία της συμμετοχής αλλά και την κάλυψη αναγκών κατά την προετοιμασία αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης
7. Πρόσκληση αγοραστών του κλάδου για επίσκεψη στο χώρο συμμετοχής της διοργανώτριας εταιρίας
8. Παροχή στοιχείων για την αγορά του κλάδου
9. Παροχή γραφικής ύλης για τις συναντήσεις των συμμετεχουσών εταιρειών (στυλό, μπλοκάκια
σημειώσεων, συρραπτικά, μολύβια)
10. Εξασφάλιση πρόσθετων (προαιρετικών) παροχών με επιβάρυνση του εκθέτη (t.v., επιπρόσθετα
γραφικά κ.λπ.)
11. Κάρτες εισόδου για τους συμμετέχοντες
Για τα παραπάνω το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται ως εξής:
1.145€ / τμ – 150€ έκπτωση = 995€ / τμ + ΦΠΑ 24%
Registration fee = 1.295€ + ΦΠΑ 24%
Επίσημο site της έκθεσης https://www.anuga.com/trade-fair/anuga/