Σταθεροποίηση παρουσιάζει ο δείκτης εξέλιξης τιμών αλυσίδων σούπερ μάρκετ το εννεάμηνο του 2024 κατά μέσο όρο +0,24% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2023, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ σχετικά με τις πληθωριστικές τάσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Τον Σεπτέμβριο 2024 οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ είναι κατά μέσο όρο αυξημένες κατά 0,91% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2023, ενώ οι 10 από τις 23 κατηγορίες προϊόντων σούπερ μάρκετ που εξετάζονται στο πλαίσιο της έρευνας καταγράφουν μείωση τιμών και 13 κατηγορίες αύξηση.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ :
- Δωρεάν Σεμινάριο «Γαστρονομικός Τουρισμός: Από την Ταυτότητα του Τόπου στη Δημιουργία Αυθεντικών Εμπειριών»
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Ιεράπετρα 21ος Αιών” 23/10/2025
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Νέα Επαρχία” 21/10/2025
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Νέα Κρήτη” 24/10/2025
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Ανατολή” 24/10/2025
- Συμμετοχή Επιμελητηρίου Λασιθίου σε εκθέσεις εσωτερικού (Σημαντικό!)
- Ερωτηματολόγιο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
- 1η Τροποποίηση της Απόφασης ‘Ενταξης Πράξεων Κρατικών Ενισχύσεων στο πλαίσιο της πρόσκλησης «Δράση 4.1.2 – Ενίσχυση κοινωνικών επιχειρήσεων»
