Το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο μαζί με το Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων διενεργεί έρευνα σχετικά με την παραγωγή και κατανάλωση των τοπικών αγροτικών προϊόντων αλλά και την προώθηση τους στον τουρισtικό τομέα και την τουριστική ανάπτυξη. Ο σκοπός του παρακάτω ερωτηματολογίου είναι να συμβάλει στη διαμόρφωση και συμπλήρωση του εργαλείου λήψης αποφάσεων με την παροχή πληροφοριών για τα διάφορα σημεία μέσω της SWOT analysis (Δυνατότητες, αδυναμίες, ευκαρίες, απειλές) για την Κρήτη. Μέσω του ερωτηματολογίου και προκειμένου να διευκολυνθεί η συλλογική σύνθεση των απόψεων όλων των ενδιαφερομένων φορέων, θα γίνει μια ιεράρχηση των επιμέρους παραμέτρων, ώστε να προσδιοριστούν οι επιμέρους ανάγκες και να βρεθούν τρόποι προώθησης διατροφικού/γαστρονοκικού τουρισμού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ :
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Ανατολή” 26/7/2024
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Νέα Κρήτη” 26/7/2024
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Ιεράπετρα 21ος Αιών” 25/7/2024
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Νέα Επαρχία” 23/7/2024
- Νέα μεγάλη έρευνα για την αναλυτική χαρτογράφηση αναγκών επιχειρήσεων (KEEE)
- 20ο τεύχος Κρητών Επιχειρείν • Η Δύναμη της Έρευνας στο Επιχειρείν • Αφιέρωμα ΙΤΕ •
- ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ: Οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
- Επιχορηγούμενη συμμετοχή Λασιθιώτικων επιχειρήσεων στην Διεθνή Έκθεση Organic & Natural Products Expo Dubai 2024