«Η πολιτική της κυβέρνησης, η πολιτική των μεταρρυθμίσεων είχε σαν αποτέλεσμα να έχουμε 46.000 επιχειρήσεις περισσότερες απ’ όσες είχαμε το 2019 και 71.700 εργαζόμενους περισσότερους απ’ ό,τι είχαμε το 2019. Εβδομήντα μία χιλιάδες εφτακόσιους ανθρώπους που μέσα στην πανδημία ενώ ήταν άνεργοι, δεν είχαν μισθό, ενδεχομένως να μην είχαν και εισόδημα αν δεν έπαιρναν κάποιο επίδομα, σήμερα εργάζονται και κερδίζουν το μισθό τους μέσα από τη δουλειά τους», δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Οικονόμου.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ :
- Επιμελητήριο Λασιθίου: Επιχειρήσεις σε Ψηφιακή Εποχή με Δωρεάν Υπογραφές Τριετούς Διάρκειας
- ΠΕΣΚ: Προτάσεις βελτίωσης του θεσμικού πλαισίου εφαρμογής του Ν. 5092/2024 για τον αιγιαλό και την παραλία
- Δελτίο Τύπου: Βρυξέλλες – 1ο Παγκρήτιο Forum προώθησης κρητικών προϊόντων
- Προσκλήσεις & συνοπτικός πίνακας προγραμματισμένων εκδηλώσεων της Δράσης «ΞΕΚΙΝΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ» του Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα» ΕΣΠΑ 2021 – 2027 στην περιφέρεια Κρήτης.
- Συγχαρητήρια επιστολή προς την Πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
- Αναπτυξιακή Κρήτης: Πρόσκληση σε ενημερωτική εκδήλωση
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Νέα Επαρχία” 21/4/2026
- Πρωτοσέλιδο εφημερίδας “Ιεράπετρα 21ος Αιών” 23/4/2026